Varför jag inte uppdaterar varje dag

(Tack Jossan för din kommentar, betyder mycket ♥)
 

Några kanske undrar varför jag inte uppdaterar varje dag längre. Förr gjorde jag det, varje dag eller ja nästan. 
 
Men jag uppdaterar alltid när något roligt händer med hästarna, träning eller tävling oftast. Så utan uppdatering hur det går för mig och mina fina behöver ni inte oroa er för! Men det är inte särskilt kul att läsa vad jag gjorde i skolan, eller dagens ridpass. Jag lovar, det är inte speciellt kul att skriva om heller och då är det bättre att jag levererar längre inlägg när jag uppdaterar! Det är enkelt för mig och ni slipper läsa om tråkiga saker. För på vardagarna händer det inte speciellt mycket, jag går i skolan, jag kommer hem, ut till stallet, rida, hem, äta, göra mig iordning, datorn, läxor osv. 
 
Det kommer dock bli lite mer uppdatering nu eftersom det börjar närma sig Ale-Jennylund till helgen och även ölandshoppet !
 
Hanna http://ponniebruden.blogg.se/ kommer till mig imorgon och på lördag agerar hon hästskötare och fotograf, hahaa. Så om hon får till bra bilder (känn ingen press nu) så kommer jag fixa en ny header när jag fått nya bilder på Magic också .
 
Nästa vecka kommer det bli uppdatering kan jag lova, från onsdag-söndag kommer det bli minst ett inlägg per dag. Tyvärr endast från mobilen tor-sön men det är kanske roligt med live uppdatering också ;)
 
Nej nu taggar jag helgen, hoppar LC och LB regional. Roligt ska det bli med utomhus! Frozzy passar nog bättre utomhus så han får fram sin galopp mer och inte hamnar i undertempo. 
Kommentarer
Postat av: Frida/Ruby

Hej

Ville bara säga att jag tycker din blogg är jättebra, och du är otroligt duktig med dina två kanonfina ponnyer :) tänkte bara fråga om du inte kan skriva ett blogg inlägg där du skriver om alla hästarna och ponnyerna som står uppstallade på stall lersäter :) och gärna även med bilder på alla pålarna med skulle vara jättekul :)

Med vänlig hälsning, Frida/Ruby

Svar: Jo, det kan jag göra :)
alexandraarystedt.blogg.se

2013-05-05 @ 18:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback