Taggaaaar

Nu är jag hemma, är färdig med allt i stallet och näästan färdig med all packning här hemma. Tvättade Frozzy, smörjde allt, packade in allt i sadelskåpet, hade beslutsångest över schabrak, var sur på vädret, blev så blöt att mina ridbyxor satt slimmade som klister så jag fick gå hem och byta om, ja lite såna saker har jag gjort idag. 
 
Imorgon ska jag till stallet vid 6, vi ska släppa ut hästarna och fixa innan vi åker runt 8-9. Bloggar på vägen!
 
Under helgen kommer jag skriva all liveresultat, händelser osv :D 
 
Magic rids utav Emma medans vi är borta, så hon kommer inte stå helt. Fööör nästa helg så ska jag tävla henne i Arvika, på hemmaklubben! :D Skriver mer om det under veckan. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback