Resultat från ÖLANDSHOPPET ;D

Fredag 10/5
 
LC 0+0 fel
 
Satsade rätt mycket, låg 1:a tills på slutet då 2 st slog mig, så kom 3:a. Är nöjd ändå, för fick alla svängar jag ville ha och han skötte sig super. 
 
 
 
LB 0 fel i grunden

Det var en A1:a, nollade grunden. Var våran bästa ritt någonsin tycker jag, det var kontrollerat, jag red inte på något så han gick av stort utan vi kom rätt på de flesta hindren. :)
 
I omhoppningen satsade jag också mycket, så smidig han är fast man inte tror det, haha! Men på sista hindret så hållde jag i för mycket så de blev ett litet missförstånd och jag föll av, hehe. Det var HELT mitt fel, han kunde ju inte hoppa så nära utan att braka in i det själv. 
 
 
Lördag 11/5

LB 0+0 fel
 
Kommer inte ihåg så mycket av banan, men han var fin men till sista hindret så blev det ett litet failhopp, men felfria var vi, tackar min fina häst som ställer upp för mig. Red inte särskilt fort men vi fick en 7:e placering!
 
LA 0 fel
 
Denna rundan, AMAZING! Blev lite av och på dock, hållde i för länge på vissa ställen men han hoppade fantastiskt. Red inte fort alls, så blev ingen placering men är mer än nöjd. Kunde inte fått en bättre LA debut! :D
 
Det var ingen maxad LA bana, de flesta låg på 1-1,05 m. Men väldigt tekniskt var den. Trekombination i uppförsbacke och en svår linje med räcke-trippelbarr-titthinder med vattenmatta under. Den var utslagsgivande. 
 
Söndag 12/5

LB 4 fel
 
Idag kände jag redan på framhoppningen att han var lite trött och det förstår jag ju! Mina ben försvann direkt när vi kom in på banan, red inte alls till 1:an och 2:an. Blev ett stopp på 2:an för ja mina skänklar var kvar här i Värmland. Sedan kom de tillbaks och började rida efter 2:an och då hoppade han hur fint som helst. Gah, hatar mig själv när jag ställer till det. 
 
 Men kan ju inte vara annat än nöjd med denna helgen, fick en grym debut i LA, plockade 2 placeringar och hade sjukt kul! Mr Frozzy ♥
 
Filmer laddas upp nu, men de kommer nog imorgon. 
 
Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis, va duktiga ni är ^^

Svar: Tack! :)
alexandraarystedt.blogg.se

2013-05-14 @ 21:00:33
URL: http://gularyttare.devote.se
Postat av: Nelly

Grattis! Ses på söndag... som konkurrenter! 😏

Svar: Hihi japp! ;)
alexandraarystedt.blogg.se

2013-05-14 @ 22:20:43
URL: http://nellypalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback