Ölandshoppet 2013

För nån vecka sedan så anmälde vi till Ölandshoppet, självklart ska jag dit iår igen! Börjar bli som en tradition nu, 3:e året i rad, hoppas det blir lika kul som de andra åren. Men denna gång (om allt går bra) kommer jag ta med mig Frozzy, och om allt går planerat blir det vår 2-3 tävling. Och klasser kan man byta tills den 26 april och jag känner då om vi är redo eller inte. Vi säger om LB blir jättelågt för honom och jag känner verkligen att vi är redo för en LA, varför inte starta och testa bara då? Vi förlorar ingenting på det, vi får bara mer rutin. (JAG får rutin mer åt det hållet) Men tror inte jag ska hoppa LA, men som sagt vi får se. Vi kanske är redo för det då. Magic kommer inte åka med detta året då vi har tappat varandra just nu, hon går inte alls bra och då känner jag att det inte är någon idé att ens försöka. :/ 
 
Tävlingen är den 10-12 maj, längtar sjukt mycket. Öland ♥
 
Kommentarer
Postat av: Elin Å

Va kul hoppas det går bra för er ^^
Va synd det där med Magic :/

2013-03-16 @ 18:38:34
URL: http://gularyttare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback