Favorithindertypen

När jag var mindre tyckte jag stora breda oxrar var värst, ja jag tyckte oxrar var svåra att hoppa. Men det var kanske också för jag hade en ponny som hatade lika mycket oxrar som jag, positiva ;) Men har börjat insett mer under de senaste åren att jag hatar räcken mestadels.
 
Min favorithindertyp har jag ingen aning om faktiskt. Jag hatar både oxrar och räcken ibland, så det varierar väldigt, mycket på vilken häst jag sitter på också. Men det är lättare att hoppa oxrar och mycket härligare språng. Samma med trippelbarr, älskar språnget över.  
 
Vad är er favorithindertyp? Motivera gärna varför om ni orkar :)
 
Kommentarer
Postat av: Liza

Oxrar! Älskar sprången över och Magic hoppar så bra på dom! :)

2013-03-16 @ 23:12:23
URL: http://hoppsadeln.weride.se
Postat av: Ella

Oxrar och stigsprång, För min ponny Quelly hoppar bäst på dom. Han är väldigt storhoppad ponny av sig och på dom hindrerna måste man ju hoppa lite längre/större;)

2013-03-18 @ 20:08:28
URL: http://bponnyhoppning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback