Dagen idag

Imorgon är det sista riktiga skoldagen innan lovet, GAAH SÅ SKÖNT!
 
Idag så red jag även båda hästarna. Magic fick gå ett pass i "djup" (asså vissa ställen är den djup och vissa inte) snö i dalhagen, red i ca 40 min. Red på volter och lösgjorde henne helt enkelt. Men till helgen ska jag sätta på henne goghtygeln och ta ett riktigt trimpass, blivit lite halvt som halvt nu. Dels har jag ingen motivation på henne längre och sen så hatar jag syntetbettet.. 
 
(inte bild från idag)
 
 
Frozzy satte jag på mysigt fleecetäcke och skrittade ut med hackamoret. Skulle skritta honom på asvalt idag bestämde jag, så blev några vändor på vägen utanför stallet. Var så sjukt mysigt med solen och allt. Sedan gick jag in i trollskogen (haha) som är bakom mitt hus och avslutade skrittpasset där. Älskar skogen där just nu, perfekt att bara skritta fram där och av. Sedan tog jag på arnika på bakbenen + hasorna.
 
Imorgon ska jag rida ut med Emma på Frozzy. Han ska få komma ut mycket nu i veckan och helgen! Magic vilar. 
 
Torsdag fyller jag år, hehehe. Men får typ alla presenter på GHS istället :D
 
På fredag ska jag träna för Eva med Frozzy, wihoo.
 
Och nästa helg ska jag tävla med Frozzy! Så blir ett roligt avslut på lovet!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken storlek har du på ditt Dyón träns? :)

Svar: Cob! :)
alexandraarystedt.blogg.se

2013-03-27 @ 14:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback