Då var jag här igen då!

Jag har blivit lite förvirrad ang. bloggningen då jag haft upp och ner perioder i mitt bloggande. Jag kommer inte uppdatera 4-5 ggr per dag, men kommer väl uppdatera när nått kul händer, har satt som mål en gång om dagen ska jag försöka uppdatera. 

Har funderat att skapa en ren tävling/träningsblogg. Jag tycker själv det inte är så värst roligt att läsa om ridpass varje dag, men kanske andra gör det. Men jag är inte så intresserad längre av att skriva om utrustning, åsikter och mitt vardagsliv m.m
 
Jag vet inte vad ni tycker, men ska jag ha kvar denna bloggen som vardagsblogg eller tävling/träningsblogg (där jag kommer skriva ganska ofta dock, men kanske inte om varenda ridpass, mest om tävling och träning) ? 
 
Men när jag uppdaterar på tävlingsbloggen (om det nu blir så) kommer jag skriva långa välskrivna inlägg. Kommer inte bli så mycket korta inlägg. Men jag vet inte om jag ska blanda i mobilinlägg isåfall, en fråga till. Tycker ni det är roligt med lite mer här och nu inlägg med livebilder?
 

Vi får se hur det blir. Tycker denna bloggen är lite tråkig just nu och jag vill gärna skriva om mest och träning och tävling, det är ju det jag brinner för och inte skolan tex. (Menar att skriva om skolan, vardag m.m)
 
Men skulle ni stanna kvar och läsa då trots jag inte uppdaterar precis varje dag? 
Kommentera gärna vad ni tycker så får jag höra era åsikter, peace :)
 
 
(Ny design kommer så fort jag får lust att göra en och om jag har bestämt mig för vad för slags blogg jag ska ha, hehe)
Jag och Vimsa igår! mer kommer i ett annat inlägg! Älskar bilden hur mycket som helst.
 
Kommentarer
Postat av: Liza

Jag tycker det är roligare att läsa mer om träning & tävling. Du kan ju ha kvar den här bloggen och skriva om träning & tävling mer välskriva, videos från tävlingar och bilder så. Jag kommer fortfarande läsa! :D

2013-03-11 @ 19:35:28
URL: http://hoppsadeln.weride.se
Postat av: Fanny

Det är jätte kul att läsa om välskrivna inlägg om tävlin och träning. Men jag älskar fin blogg och vill läsa om ALLT, vardag mm.

2013-03-12 @ 05:44:45
Postat av: Louise

Håller med Fanny ! :)

2013-03-12 @ 17:05:38
URL: http://teamponnybrudarna.blogg.se
Postat av: Hanna Törnstrand

sluta blogga du suger HAHA

Svar: Du suger på att uppdateraaaaaa
alexandraarystedt.blogg.se

2013-03-12 @ 19:23:55
URL: http://ponniebruden.blogg.se
Postat av: Elin

Vill gärna läsa långa inlägg om träning och tävling, det är kul, så håller med Liza och Fanny ^^

2013-03-12 @ 21:13:05
URL: http://gularyttare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback