All because of you ♥

Rörig film och dåligt ihopklippt, la inte ner någon tid på denna film. För mig var det viktigast att låten betydde någonting. Men enjoy då. 
 
 
Idag red jag båda hästarna också. Magic har varit inne hos tandläkaren i tisdags tror jag det var och fixade tänderna. Så nu rider jag på syntetbett och hon har funkat helt okej än så länge. Frozzy red jag också på pelhamet i hönshagen (NEJ det är inte höns i hagen men det är bredvid hönsen så vi kallar det hönshagen haha)  och han var helt okej. Tycker dock han är lite ostadig i vänster galoppen, men det blir väl bättre ju mer vi bygger upp galoppen. Sedan vaccinerades Frozzy, han var jättesnäll och det gick bra. Imorgon ska jag gå med honom lite lugnt, söndag blir väl också lite lugnt. 
Kommentarer
Postat av: Elin Å

Jäääätte fin film, la upp den på min blogg, hihi ^^

Svar: Naw! :)
alexandraarystedt.blogg.se

2013-03-16 @ 18:37:55
URL: http://gularyttare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback