Vad ska man säga?

Jag har inte haft tid för att blogga.

Vi kom hem i huset ca 23.15 i huset igår och då duschade jag bara och sen gick jag och la mig. Träningen btw gick sämst.. Vill bara glömma den! Varken jag eller Magic var på humör. Gick bra till en början, sedan blev det kaos bara, kort sagt. 
 
Sedan åkte vi halv 8 idag mot dalarna då vi skulle på begravning för Lisa... Och vi kom hem ca 5 och då orkade jag inte blogga förens nu. Så HEJ på er!
 
Dessutom så har jag gått och blivit sjuk nu på en helg, skräll mig. Och jag som ska träna och allt imorgon, hoppas jag orkar ändå. På måndag är det grönt kort kurs som jag måste på också. Varför ska jag vara sjuk JUST NU?
 
Ja, imorgon ska jag och Magic träna för Caroline om jag orkar. Hoppas hon går bra, hon var riktigt fin i traven på hoppträningen igår iallafall. 
Kommentarer
Postat av: Elin

Va synd att det gick dåligt! Lycka till tills nästa gång.

2013-01-19 @ 20:10:26
URL: http://elinahlander.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Vilken storlek har du på dina pc boots? :)

Svar: Medium :)
alexandraarystedt.blogg.se

2013-01-19 @ 23:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback