Hej mina fina bloggläsare!

När jag kom hem från stallet för en timme sedan fick jag något ryck och städade mitt rum. Wow! Sedan satte jag mig ner och pluggade spanskaglosor tills på måndag, vill inte plugga i helgen men ska bara läsa igenom de på söndagkväll. 
 
Kul med frågor som ramlat in, saknas dock lite till bara för en videooobloooogg, nej vad har jag gett mig in på ? Haha jag hatar att göra videobloggar för att man står och pratar med en kamera liksom. Och jag hatar min röst och allting, så det har liksom inte blivit så många videobloggar.
 
Hoppas det går lika bra på glosförhöret då som ovan ;) (JAG SKRYTER JÄTTEMYCKET...)
 
Longerade Magic idag btw i dalhagen. Haha så söt hon var, sprang som en arab och liksom dansade fram. Filmade en liten snutt med mobilen, shit tänk om hon kunde vara så i ridningen. Oj, vilka procent vi skulle fått. 
Jag ska ladda upp filmen snart, så ni får se. 
 
Let's start this weekend!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: sara andersson

vad söt blogg du har tjejen! :) kolla in i min blogg för massa tips om skönhet, smink, hår och hudvård! :)

2013-01-11 @ 18:18:50
URL: http://nattstad.se/anderssonsara
Postat av: Jossan

Det är över 50 frågor nu på frågestunden ;)
VIDEOBLOGG!!!! :D

2013-01-11 @ 21:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback