En i mängden

Jag har inga efarenheter av detta. Men jag skriver lite ändå.

Nyckeln till framgång med sin blogg TROR JAG är att sticka ut. Man ska sticka ut i mängden, inte vara en i mängden av bloggar. En särskild liten detalj som man blir extra speciell på. Jag tror det är viktigt att ha just den detaljen. Något som gör att man antingen älskar personen eller hatar den.  
 
Jag vill inte direkt bli känd i bloggvärlden, jag bloggar för min skull. Men det är ju kul att ni vill läsa om mig också såklart, hihi! Detta var bara en sak jag tänkte på, hur man lyckas i bloggvärlden. Om man kollar på blogg topplistan, jag ser ingen som är i mängden, utan de flesta är UTANFÖR mängden. 
 
Jag ser inget fel av vara en i mängden, men jag tror läsare vill antingen hata eller älska. Men man ska ALLTID vara sig själv, inte provocera! Vad tror ni är nyckeln till framgång med sin blogg?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback