Dagens ridpass och isfingrar

Dagens ridpass var väl lite upp och ner.

Ja, vissa delar av ridpasset gick det superbra och jag berömmde henne och det var roligt. Sedan en annan del var hon bara jobbig. Hon blev nog lite stressig också då det var 4 st i paddocken, meen så är det ju på tävling också. Men typ mitten av ridpasset gick det superbra, hon fattade galopp bra och fick en härlig rund galopp och sänkte halsen och höjde ryggen precis som igår. 
 
Men fick inte samma känsla som igår, men bara att träna på! Var lite halkigt i paddocken också så kunde inte rida fullt ut. 
 
Dessutom efter 25 min ute förfrös mina fingrar typ, jag kunde inte röra dom. Så jag hoppade av fort som jag vet inte vad. Och så började dom tina inne i stallet, och jag trodde jag skulle svimma. Gjorde så himla ont! Ni förstår inte, under 2 min såg jag nästan typ bara svart framför mig. Jätteläskigt.. 
 
Imorgon ska hon antingen ridas eller longeras, vi får se hur det blir. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback