BÄSTA ponnyn ♥

Okej, jag finner inga ord. Magic var så HIMLA fin idag, ni anar inte! 
 
Galoppen var det bästa på hela träningen, brukar vara tvärtom. Hon hade en jättefin rund galopp och tillochmed sänkte halsen jättebra och ingen fyrtaktig galopp var det inte heller. Nu vet jag hur jag ska träna bort den fyrtaktiga galoppen, denna träningen gav mig nytt hopp och jag taggar ett grymt tävlingsår!
 
Bara jag får ordning på hennes galopp kommer det vara lättare i hoppningen, hon har ju viljan och kapaciteten. Men nu är det jobba bort fyrtkatig galopp som gäller. :D
 
Varken bilder eller filmer från idag, men ni skulle nog tappat hakan om ni såg henne i galoppen. Blev förvånad själv när hon inte gick uppe med huvudet i himlen när vi galopperade. Bästa ponnyn är hon ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback