2013

 
Grymt! 2013 nudå och jag är taggad. Mindre taggad för skolan men jaja. Taggad däremot för tävlingssäsongen, yay!  Hoppas Frozzy blir helt ohalt nu och jag kan börja rida honom igen. 
 
På söndag blir det btw årets första hoppträning för Eva! Tar med Magic, hade tänkt ta med Frozzy också men han blev ju halt :/ Men Magic kommer nog vara ganska galen och glad att få hoppa igen. Syftar på förra året när jag hoppade henne efter vintervilan, haha. 
 
Det är så tråkigt ute nu. All snö har smält bort och grönt gräs börjar synas. Okej, det kan vara så i mars. Men inte i januari? Fast imorgon skulle det tydligen bli kallt igen. 
 
Idag ska jag rida Magic, om det inte är för blött i paddocken, antar att underlaget som var under snön har tinat lite hoppas jag, då ska jag släpa ut några bommar. 
 
 
Kommentarer
Postat av: Sofi ♥

OH JISSES SÅ FIN BLOGG! ♥ vem har gjort desginen du?
kan du fixxa en till mig ;s

Svar: Tack! Det är jag själv som har gjort designen. :)Ja jag kan fixa en om du skickar bilder till headern, önskemål osv till [email protected]! ^^
alexandraarystedt.blogg.se

2013-01-01 @ 14:16:19
URL: http://sofiroosnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback