Only the dead fish follow the stream

Hejhej! Är väldigt trött nu så ska nog sova så småningom.. Har haft en lugn lördag och det är skönt att bara ta det lugnt på helgen, är så mycket stress och allting på vardagarna med plugg, stallet och allt. Därför är det bara skönt att släppa allt på helgen. Men imorgon måste jag plugga massa, vi har ett stort engelska prov och kemiprov och lite annat smått och gott till veckan. (eh inte så gott) 
 
Imorgon, träning. Inte så mycket annat händer, blir nog mest stallet, myysigt. Taggar inför tävlingssäsongen, längtar så mycket med alla tävlingar. Blir kul när jag ska börja tävla Frozzy och Vimsa också! När tävlingssäsongen drar igång för min del kommer jag nog bli mycket mer motiverad till att blogga. Men vi hörs helt enkelt imorgon. Kram!
 
Min fina älskade ponnybus. 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback