Back on track!

Hejsan alla läsare! Har haft en välbehövlig bloggpaus, mycket saker har hänt sedan jag skrev här sist faktiskt.
 
Frozzy är helt frisk nu! Eller vad man nu säger, ohalt ;) Så jag har börjat skritta igång honom nu och ska göra det tills den 19:e eller 20:e. Har även gått med honom under förra veckan så han har redan skrittat ca 5 dagar innan han blev "friskförklarad". Han är piggare än piggast kan jag bara säga till er! Så nu hoppas jag han håller sig ifrån allt vad skador heter så vi kan komma framåt vi med :)
 
Jag har börjat rida Magic med en goghtygel som Caroline tipsade mig om. Jag red även med den på träningen i söndags. Redan efter bara 2 gånger jag ridit med den så har hon blivit riktigt fin i både traven och galoppen även utan den. Ser ett ljus i tunneln! Har en plan rakt framåt och den ska följas, vi SKA lyckas. 
 
Idag har jag longerat Magic med goghtygel som jag ska göra 1 gång i veckan. Hon var väldigt pigg så hon koncentrera sig inte riktigt. Gick även med Frozzy 2 varv runt banan. 
 
Imorgon ska jag rida ut Magic och skritta Frozzy i 15-20 min ungefär. Vi börjar lätt och ökar succesivt längden :)
 
Jag har gjort färdigt min grönt kort kurs och skrev provet i tisdags, har dock inte fått reda på resultat än, men frågorna var superlätta och hoppas jag klarade det ändå, hehe. 
1 vecka gammal bild, mer kommer någon annan dag!
Kommentarer
Postat av: Jossan

Jaaaaaaa! Älskar din blogg!!! Det är super bra att du är tillbaka :D

Svar: Tack :D
alexandraarystedt.blogg.se

2013-02-09 @ 11:23:09
Postat av: Elin

Jippi!! :D (jag är lite efter)

2013-02-10 @ 18:41:42
URL: http://elinahlander.bloggplatsen.se
Postat av: Frida/Ruby

J blev så glad när jag klickade in här och ser att du bloggar igen jippy, har följt dig långt ifrån, började följa dig på ett forum från Bokklubb som heter/hete pollx hihi så superglad verkligen :)

Kram

Svar: åh tack det värmer :)
alexandraarystedt.blogg.se

2013-03-14 @ 14:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback