Shopping @ GHS

Ridstövlar från Alex Boots
 
Soft Up Pro stigbyglar! ♥♥ Fick beslutsångest om färgen, men denna färg kommer passa bra på Frozzy tror jag!
 
Pälsglans från Granngården. 
Stigläder från Lyckås Ridsport. 
2 sadelgjordar (100 cm och 110 cm) från Kings Saddlery.
 
En plånbok haha. Det var fin och jag behövde en :D
Frozzy behövde ett ofodrat regntäcke, så det blev ett Svea Sverigetäcke.
 
Täcke från Eskadron, helt underbart ♥
12 par Kingsland strumpor. På Börjes sålde de ut tex 6 förpackningar för 150 kr! Och jag behövde strumpor. Nej, jag har inte 29-35 men det fanns bara det och 42-46 så jag tog 29-35. 
 
Nya JW ridbyxor, mina gamla blåa är för små och färgen är typ gråblå. 
 
Jättemysig tröja från Kingsland. Liiiite stor men det går bra ;)
 
Vita ridbyxor från Kingsland. Gaaah dör vad snygga dom är. Sedan hade de kostat 2199 kr innan men jag köpte dom för 1399 kr :)
 
Ridhandskar från Roeckl, mina gamla är mystiskt borta haha. 
 
Fick tag på allt jag behövde, så är jättenöjd! Nu ska jag ut och rida mina älsklingar, har saknat dom ♥ 
 
 
Kommentarer
Postat av: Jossan

Åå, jätte fina saker! Vill också ha ju ;(

2013-04-27 @ 07:45:31
Postat av: Elin

Snyggt :D

2013-04-28 @ 00:10:39
URL: http://www.gularyttare.devote.se
Postat av: Lova Lundqvist

Vad kostade stövlarna? :)

Svar: typ runt 2000 :)
alexandraarystedt.blogg.se

2013-08-18 @ 16:42:33
URL: http://villov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback