RESULTAT

LC 0+0
 
Kändes väldigt bra, han blev flack på vissa hinder. Finns inte så mycket att säga, men är väldigt nöjd !
 
LB 4 fel

Rivningen tar jag helt på mig, jag red på för mycket till 3:an så han blev flack och rev. Samma misstag gjorde jag till kombinationen men han rev inte. Annars om man kollar på tempot och sådär så är jag mer nöjd med denna rundan :) Man lär sig av sina misstag och jag ska låta honom sköta det mesta själv, inte rida på för mycket då han blir flack då. 
 
Han är så fin <3
 
Nästa tävling blir i Ale-Jennylund där vi hoppar LC och LB sveland cup. Det blir även vår första regionala start och första utomhus tävlingen. :D
 
Sedan är det.... Ölandshoppet! :D Endast 20 dagar kvar. Så himla kul! Ska debutera LA där också med Frozzy, spännande.
 
Kommentarer
Postat av: Nelly Palm ♥♥♥

Det ser jättefint ut! Jag förstår vad du menar med att om man rider på så blir ponnyn lite flack för Buster blir lätt likadan.. :)

2013-04-21 @ 17:35:13
URL: http://nellypalm.blogg.se
Postat av: Elin

Hoppas det går bra på de kommande tävlingarna. :)

2013-04-28 @ 00:11:55
URL: http://www.gularyttare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback