Today

Hela dagen har det varit stall, stall, stall, kul men blev trött i både armar och ben haha. 
 
Dagen började med att jag vaknade. (spännande) nej men jag gick till stallet. Jag och 3 andra (Izza, Hilma och Amanda) skulle hoppa i paddocken. Magic hoppade sååå bra! Idag var hon verkligen fin och vi hoppade en 90-95cm bana på slutet.
 
Sedan hem och äta och sen till Vimsa. Vi hoppade och det gick verkligen sjukt bra! Vi hoppade ett räcke på 110 cm på slutet, är jättenöjd över honom trots han blev lite trött på slutet :)
Finns även film, men den kommer nog upp imorgon!
 
Vid halv 5 kom vi tillbaks till stallet och då red jag Frozzy en sväng i paddocken. Hoppade även några språng på hackamoret. Men var inte några höga hinder. Han gick helt okej. 
 
Duschade honom, packade, smörjde osv och kom hem vid 8. Så det har varit en fullspäckad dag, men rolig. 
 
 
Kommentarer
Postat av: Elin

Vimsa är verkligen fin!

2013-04-06 @ 21:59:26
URL: http://gularyttare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback