Avesta Ridklubb 7/4 - RESULTAT

I LOVE MY HORSE! ♥
 
Inte en enda bom föll ner på hela dagen, han hoppade fantastiskt och tyckte det var superkul! My horse is amazing ♥
 
LC 0+0

Framhoppningen gick jättebra, haha inte så mycket mer att säga. 

Kom bra på de flesta hindren i grunden. Mellan 7:an och 8:an på en långsida som var räcke till oxer drog han och det gick lite fort. Omhoppningen tog jag det ganska lugnt i, men tog någon snäv sväng bara för att kolla, han är inte jättesmidig nu men det blir bättre med tiden :) Är jättenöjd, han hoppade verkligen superbra i denna klassen. 
 
LB 0+0

Framhoppningen gick lika bra här!
 
Inne på banan hoppade han lika bra som han gjort tidigare under dagen. Han fick omtramp på 6:an men annars kom vi rätt på alla hinder, så är jäääääättenöjd. Mellan 7:an och 8:an (samma långsida) så valde jag att rida på istället för att ta tillbaks, så han fick litet stort språng på 8:an och blev flack och var i bommen men det misstaget tar jag på mig helt! I omhoppningen så hoppade han lika bra, blev lite "vingligt" efter 9:an till 10:an dock. Sen var det bara 3 dubbelnollor och jag var näst snabbast så vi kom 2:a ! :D Men brydde mig inte om placeringar idag, men somsagt placering kommer när man förtjänar det och det gjorde vi tycker jag idag :)
 
Fast det var lokal tävling var banorna + hinderna som regional. Det var ganska mycket titthinder men Frozzy brydde sig inte ett dugg. Han bara hade fram öronen hela tiden och tyckte det var jättekul!
Filmen kommer imorgon tyvärr, hinner inte fixa + ladda upp den idag. Skola imorgon :/ Gah, orkar inte.. 
Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis :D

Svar: Tack :)
alexandraarystedt.blogg.se

2013-04-08 @ 20:53:54
URL: http://gularyttare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback