Snor alexandras blogg lite..

Hej!!
Jag tänkte sno Alexandras blogg lite!!  För hon ville det så då gör jag de!!
Jag heter Hanna och är 12 år. Jag har två hästar en D-ponny och en shetlandsponny! Jag bor på en gård och har hästarna utanför dörren iprincip.
 
D-ponnyn heter Pira och är ett sto f*199. Pira och jag har inte kommit ut på några tävlingar än, men är på god väg! Pira är en väldigt speciell häst i hoppningen, man får verkligen ingenting gratis. Hon är väldigt känslig och nästan det minsta lilla så stannar hon. Vilket jag har haft endel problem med. Men när jag gör rätt så hoppar hon, och då gör hon det jätte bra. Så vi ska enligt planerna starta till våren vilket som ska bli jätte kul!
Shetlandsponnynheter Ior och är en valack f*2005. Han är verkligen speciell med stort S! Han bockar och bockar och kan vara en utav anledningarna till att jag har min första ponny kvar fortfarande haha! Tyvärr har vi inte kunnat sälja honom då han bockar av stora som små (förutom mig för jag har kommit på hur jag ska hålla mig kvar) och har solexem. Så vi vet inte vad vi ska göra. Men det är bra, för då har vi sällskap till Pira. Haha! Men just nu är det en liten tjej som heter Sanna som rider på honom. Hon är riktigt duktig! Visst hon har åkt av några gånger, men hon klarar av honom riktigt bra!
 
Kolla gärna in min blogg! ----> http://ponniebruden.blogg.se/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback