Onsdag

Läsdag idag med, yay ^.^
                       .. eller inte
 
Men fick ont i huvudet igår då vi läste från 8 till halv 2, dock ungefär 1 timmes rast så det blev 5 timmar läsning.. 
Men idag har vi troligtvis idrott  (den kanske är inställd) och slöjd så vi slipper läsa från 8 till halv 4, ibland vill jag bara döda mitt schema, för hatar att gå från 8 till halv 4. Otroligt drygt. 
 
Men efter skolan som tar upp hela min ljusa dag så sticker jag väl ut till stallet direkt som vanligt. Magic ska skos och få sina vintersulor, inte en sekund för sent ;) Men tror inte jag rider Frozzy idag, han gick ju klockrent igår så han jobbar jag nog från marken om jag är själv i paddocken. Annars kan jag inte stänga in mig, hehe. 
 
Bloggar mer ikväll, kraam.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback