Nu blir det bloggning

Förlåt så jättemycket för uppdateringen, men har varken haft tid eller lust att blogga idag. Men statistiken har varit väldigt på topp, högre än vad den brukar vara trots min dåliga uppdatering, haha! o.o
 
Men imorse red jag båda hästarna. Båda 2 fick gå ett pulsande pass i snön runt banan idag. Magic frustade och tyckte det var huuuuur kul som helst att galoppera i snön och Frozzy med.
 
Imorgon kommer Caroline hit och det blir dressyrträning med båda, behövs nog nu efter denna vilan. Hoppas på att Magic och Frozzy är på humör ;) 
 
Vad som händer annars är väl att jag väntar på segaste polisen (ja jag vet att de har annat att göra också) som ska utreda mobilstölden, jag kommer inte få tillbaks min iphone iaf. Men så fort vi får polisrapport så skickar vi in det till försäkringsbolaget och ser om vi får ut några pengar. Hoppas hoppas! Hoppas jag får en innan januari är slut iallafall :/
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback