Måndag

Idag är det en riktigt jobbig dag i skolan, en av de tråkigaste faktiskt. Dessutom spanska glosförhör, sista läxan och provet för hela terminen! Känns superbraaa. 
 
Frozzy ska ridas idag, men kommer hem runt 15.20 så det blir inte runt banan då jag inte vågar rida där när det är mörkt hahaha. Men får nog tända lampan på banan så jag kan rida runt hagarna iallafall. Han ska inte gå i paddocken :)  Magic ska skrittas idag och imorgon, sedan sätter jag nog igång henne igen. 
 
Ha en bra måndag! 4 dagar kvar till jullovet, håll ut :)
Kommentarer
Postat av: Nelly

TACK! Jag har typ skitmånga läsare nu och allt med min header funkar! Tack vare dig! Du förtjänar en länkning och din länk står där i sidan under länkar och kommer alltid o göra ;) puss!

Svar: aw, inga problem :')
kramkram
alexandraarystedt.blogg.se

2012-12-17 @ 11:10:27
URL: http://nellypalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback