IDIOTER!

Idag blev min älskade iphonis STULEN i skolan. Jag hatar er som gjorde det, jag hatar er!!!!! 
 

Polisen kom till skolan och det är några som är misstänkta. De som stal bara inte min mobil utan 3 andras! Så de stal mobiler för 20.000 sammanlagt och pengar och en klocka i tjejernas omklädningsrum. Så jag är utan mobil tills vidare, imorgon får vi se vad polisen kom fram till.... IDIOTER HATAR ER SÅ MYCKET !
 
Detta var verkligen jätteläskigt och jag sprang i panik hela dagen, lekte dektevtiv och ringde till pappa som polisanmälde det och spärrade sim kortet. Men nu är väl redan sakerna hemma hos dom :@
 
Varför förstör man bara för alla andra hela tiden? Fattar ni inte att vissa har sparat ihop LÄNGE för att köpa just en iPhone och så tar man den bara? Folk utan varken hjärta eller hjärna borde gräva sin egen grav!
 
 /Arg Alexandra som inte förstår sig på dagens samhälle
 
 
Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh va jobbigt idioter !
Men vart hade du den så dom kunde ta den? :O

2012-12-19 @ 21:35:21
URL: http://teamponnybrudarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback