Hur jag lägger upp min blogg

Jag bloggar här mest för att jag ska kunna gå tillbaks här och läsa om mitt liv för 10 år sedan, sen är läsarna bara ett plus ;) Och  såklart är det roligare att blogga med fler läsare. 
 
Men jag vill inte bli känd och ha 30 000 unika varje dag, why not? Jo för att jag tävlar ju och jag skulle inte palla att prestera bra som ryttare på tävlingar om många sitter och väntar på att jag ska vägra ut mig så de kan skicka in till skvallerbloggar. Visst det finns det fördelar också, sponsring, idolbilder, fans, julafton varje dag osv. Men jag väljer nog att må bra och vara lugn på tävlingar som det okända personen framför allt det där. :)
 
Eftersom det finns så mycket skit av bloggvärlden, vill jag inte utsättas av den för att förstöra mig som person. Men såklart satsar jag min blogg, men jag är inte desperat efter läsare. Jag bloggar för att det är kul och det är kul att ni vill läsa om mitt liv. Jag tänker: Vem skulle vilja läsa om mitt liv liksom? Det är typ skola, stall, läxor och sen dator på vardagarna haha. Men det är såklart kul att jag fått så mycket positivt från läsare!
 
Men nu ska jag återgå till ämnet hur jag lägger upp min blogg varje dag. Jag spenderar massa tid och kämpande bara för att fixa inlägg osv ;)
 
Men på kvällen innan fixar jag tidsinställda. Då är det mer lite roligare inlägg som kommer upp, sedan mot eftermiddagen-kvällen tar jag paus från bloggen och är i stallet eller gör läxor. Sedan blir det lite tråkigare inlägg på kvällen (vet inte vad ni tycker men). 
 
Försöker alltid ha minst ett eller två BRA inlägg per dag, inget som jag slarvigt fixat ihop på 1 min. Men det är svårt ibland och fixar små inlägg med stort innehåll ändå. 
 
Men nu är det dags för er att kommentera vad ni tycker som är BRA med min blogg, och det som är mindre bra med min blogg samt vad ni skulle vilja se mer så kan jag blogga bättre för ER :)
 
Alltså, kommentera detta är ni jättesnälla mina söta läsare:
  • Det som är BRA med bloggen
  • Det som är mindre bra med bloggen
  • Vad ni skulle vilja se/läsa mer om

Peace (y)
 
 
Kommentarer
Postat av: Elin

Bloggen är jättebra, det är roliga inlägg och fina bilder! :D
Jag tror inte det finns något mindre bra... :)

Svar: Tacktack :)
alexandraarystedt.blogg.se

2012-12-18 @ 20:18:16
URL: http://www.elinahlander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback