Hur är jag som person?

Jag som person är flummig tjej men kan bli seriös när det gäller också. Jag är envis men på ett bra sätt tror jag. Jag har dock lite svårt för vad jag vill komma i livet. Jag tycker vintern är bland det värsta som finns men ändå det härligaste som finns. Jag har svårt att plugga hemma, gillar inte att plugga men jag tvingar mig själv bara för att få bra betyg. 
 
Sen har jag väldigt många dåliga egenskaper också, jag kan bli arg fort och även kan bli avundsjuk ibland. Men ja, acceptera mig eller inte ;)
 
Jag hatar att sova länge på morgonarna pga min ångest (får ångest hela dagen sen om jag sover till 11). Dock är jag en nattuggla och jag tycker att sova är det tråkigaste som finns. Fast ibland kan det vara skönt. 
 
Men annars är jag en som har alltför dålig humor och gillar inte att kolla på film. (haha oj vad onormal jag låt där) Jag har för mycket åsikter om allt också är det är bra tur att jag inte nämner de på bloggen för då skulle jag nog fått endel haters efter mig. Men lite allt har jag tuffat till mig i bloggningen, ibland blir det ämnen som trycker på vissa lite mer än andra. Men ska aldrig börja hänga ut folk eller provocera, det är inte jag! 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback