Häst är en frukt

Fine, denna gruppen "Hästar finns inte" var rolig de 2 första veckorna. (Knappt det) Men inte för att låta som värsta surkärringen, men ärligt hur kul är det egentligen? Jag förstår mig inte på det roliga längre. Jag har aldrig förstått heller hur kul det är att provocera oss hästmänniskor. 
 
Jag tror han eller hon eller vem det nu är som skapade gruppen hade för mycket fritid en kväll och var desperat efter uppmärksamhet. H*n kunde lika gärna skapat "Hundar finns inte", det hade väckts lika mycket uppmärksamhet från hundfolket. (haha)
 
Men hästmänniskor är lite extra känsliga och det är extra  roligt tydligen provocera oss. Jag är inte såhär "Men bähähähäh hästar finns ju visst jag har en i stallet, shit vad dumma i huvudet ni är :(((". Kul för den som skapade gruppen, få mycket likes. Jättekul.. 
 
Men jag tycker det börjar bli lite uttjatat och även från oss hästmänniskor, det var kul de 2 första veckorna, nu är det bara uttjatat. För innerst inne så vet ju alla att hästar finns och detta är bara för att provocera oss. Men som sagt, jag är inte en 10-åring som sitter och gråter över detta och vill mörda dom. Absolut inte, men jag har bara aldrig fattat poängen egentligen med denna meningslösa grupp. 
 
Tack och heeej. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback