Det går bra nu kompis.

Varför måste jag ha jämt så himla otur? Varför kan oturen inte bara lämna mig ifred? Låta mig bara vara där. 
Jag är ett typiskt exempel på en sån som har otur, känner på mig för att det är för jag går under stegar ;)
 
Nej, men jag är inte sån, men ändå så har jag jämt otur. Okej, finns vissa gånger jag kan ha tur på också, men det känns som bara dåliga saker fylls på mer och mer i mitt huvud tills det sprängs. 
 
Frozzy är halt, så himla typiskt. Vill bara att allt dåligt ska försvinna och låta mig vara. 
 
fml. 
 
Kommentarer
Postat av: Hanna

Efter regn kommer solsken kompis!! :'(

Svar: :(
alexandraarystedt.blogg.se

2012-12-27 @ 20:03:28
URL: http://ponniebruden.blogg.se
Postat av: Elin

Nä va tråkigt att Frozzy är halt! :( Hoppas ditt 2013 blir bättre!

2012-12-28 @ 15:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback