Dagens ridpass

Idag provade jag faktiskt att galoppera liiiite. Galoppera inte alls mycket, bara jobbade han i skritt och trav. Det var riktigt kämpigt att få han lösgjord idag i traven, han ville inte riktigt ta stöd men sedan på slutet kom han loss verkligen jättebra, dock är han ju lite stel efter 6 veckors skritt :) 
 
Red Magic ändå idag då hon ska vaccineras och då kan jag ändå inte rida så hårt i helgen. Så red henne i paddocken, bara joggade henne och galoppera lite. Gjorde lite galoppombyten, smidig ponny har jag iallafall <3 
 
Kommentarer
Postat av: Sofie

Vill du veta hur frozzy fick sitt namn? Han hade inga papper när vi köpte honom utan kallades turbo o de tyckte jag var väldigt fult. Mamma lyssnar lite på Ozzy Osbourne o tyckte att han skulle heta Ozzy men jag gilla inte de men till slut kom vi överens om Mr Frozzy :-) min syster tyckte han skulle heta Mr Tipex :-)

2012-12-14 @ 09:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback