Dagens ridpass

Idag red jag lite överallt :) Först skrittade vi runt banan och travade. Sedan gick vi in i dalhagen och galopperade! Han var väldigt pigg och var lite svår att få stopp på hehe. Sedan travade jag på bilvägen också lite, det är ju fast snö på kanten så man kan trava. Jobbade ingenting idag, ville bara ha ett kul ridpass eftersom vi ridit i paddocken de senaste dagarna. 
Kunde ha min KL väst idag också, wie det var plusgrader :D Dock ser jag ut som jag vet inte vad men har (rid)väst under västen, haha. Dalhagen är bakom Frozzy till vänster btw. 
Förlåt förresten för dålig iphonebild.
 
 
 
Magic och Cillton ska skos på onsdag istället då inte hovslagaren kunde komma idag. Men ska snart till stallet igen och ta in hästarna. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback