Dagens ridpass

Idag var känslan top of the line! 
 
Älskar känslan när exakt allt stämmer, idag var det ett sådant ridpass. Allt stämde, shit jag satt bara och njöt ska ni veta. Fina Frozzy!
 
I både varven i trav blev det en gummisnodd känsla i tyglarna vilket jag aldrig haft förut på honom, det var superkul att det äntligen blev gummisnodd känsla! I högervarvet i galoppen var han verkligen också jääääättefin. Red mest på stora mittvolten, men sedan red jag runt fyrkantsspåret i fältsits. 
 
Vänstervarvet i galoppen är fortfarande mycket jobb med, men detta ridpasset var en dröm ♥
 
 
btw så håller jag på med en film från idag, så håll utkik ;)
Jag red henne först, men hon vägrade trava först haha. Pigg ponny! Men sedan fick hon styltor när jag galopperade och då halkade hon till så då skrittade jag av och sedan körde jag lite markträning och hon var jättelydig och stannade när jag stannade. Men gick inte att ta kort på henne när jag skulle flytta mig lite längre bort för då följde hon efter mig, aw sötan. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback