Dagens ridpass

Först red jag med Amanda (lillasyster) och Cillton lite. Haha vi lekte följa john och Magic var dock väldigt pigg när jag skulle inte skulle hålla i tyglarna osv. Men det gick bra!
 
Sedan galopperade jag på volter, gjorde galoppombyten och ökade och minskade. Hon var väldigt bockig idag, speciellt i galoppombyterna. Fast det gör hon ju alltid i galoppombyterna, bockar alltså. 
 
Sedan travade jag av en ganska lång stund och fick ner henne i en lång, låg form. Passar bättre henne eftersom hon inte tycker om att gå med huvudet nere. Hon var väldigt fin på slutet. 
Frozzy blir varken bättre eller sämre, det bara står still. Han haltar inte i skritten, men i traven. :/ Vi ska åka in till ATG kliniken nästa vecka och kolla. Tråkigt att han inte kan sättas igång som vanligt nu...
 
Men när jag kom hem gjorde jag en lyxshake, bara för jag älskar Max's lyxshake så himla mycket. Dock slog nog deras blåbärs lyxshake min hallon lyxshake, men whatever, sparade typ 40 kr ju ;)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback