Dagens ridpass.

Red henne i en hage full av snö då resten av allting ink. paddocken var svinhalt. Visst hon har brodd men ville inte riskera någonting så körde på lite pulsning och det var så roligt tyckte Magic :)
Red ganska kravlöst, men vi hade mest roligt. 
 
Sedan red jag Cillton också, min lillasysters häst. Kul att rida B-ponny kan jag säga er! Vi körde ett dressyrpass och hon var riktigt fin i galoppen. I traven blev hon lite sur när jag kom åt henne. 
 
Lägger upp bilderna på Magic från idag lite senare.
 
Sen när jag kom hem bakade jag hallongrottor och gjorde lyxshake, här är vi nyttiga jao. 
Bästa låten är på också. Imorgon är det nyår, inget speciellt liksom. Skönt med en nystart dock :) 
 
Har suttit och skrivit på ett inlägg som kommer upp imorgon också, en sammanfattning av detta året. Ska finslipa lite på det nu, sedan är det nog klart för er att läsas, detta året har varit som sagt en berg och dalbana, mycket beslut har tagits. Både roliga och tråkiga. But that's life, eller? Jag har inte ändrat mig som person detta året, jag är alltid mig själv men jag har mognat däremot. Börjat skriva lite mer åsikter och sådant. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback