Resultat Ale-Jennylunds RK 4/5

Första utomhustävlingen!
 
LC 0+0 fel

Grunden gick bra, han var inte i något hinder alls och han var väldigt mjuk. Omhoppningen satsade jag lite mer på än vad jag brukar göra, bara för att testa. Det gick riktigt bra och vi kom 6:a utav 48 starter :)
 
 
LB 4 fel
 

Red på för mycket till 3:an så han fick hoppa av tidigt och då fick han med sig en bom. Red verkligen superdåligt på det hindret. Men resten av banan gick verkligen super och han var inte i något. Så känslan var väl bra fast jag red dåligt på 3:an. 
 
Gah blir så arg på mig själv, alltid jag som sabbar det. Men vi taggar Öland då och då ska jag sitta som en staty i sadeln, haha nej skoja.  Men nu ska jag INTE rida på för mycket! 
 
 
Nu ska han gå lugnt i 2 dagar, skritt idag och vila imorgon. Tisdag blir det lite markarbete med bommar, onsdag bara lite trimning och kolla så han lyssnar. Då ska jag packa allt för Öland, torsdag upp tidigt och sedan åka till Öland! När vi kommer fram kommer jag rida honom där. 
 
Längtar så mycket till LA-debuten på Öland, om jag gör rätt kommer vi sätta nollan, jag kan tillochmed lova det.
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Elin

Ni passar verkligen bra ihop :)

2013-05-05 @ 13:40:26
URL: http://www.gularyttare.devote.se
Postat av: Anonym

Vem tar alla bilder på dig och dina hästar

2013-05-05 @ 21:19:25
Postat av: Anonym

Kan inte du ha en till frågestund så det blir videoblogg:)

2013-05-05 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback