Planerade tävlingar

Här kommer alla planerade tävlingar jag ska tävla med Frozzy! 
 
btw, blev inte Uddevalla för man fick inte tävla ind. i lagklassen. 
 
v.14 7 april Avesta Ridklubb. LC och LB lokal
 
v.16 20 april Ev. Hallsta Ridklubb Beror på, kan ändras. LB och LB+5 Regional
 
v.18 4 maj Ale-Jennylunds Ridklubb Sveland Cup. LC och LB regional
 
v.19 10-12 maj Ölands Ryttarförening Ölandshoppet. LC & LB lokal fre, LB & LA regional lör, LB regional sön
 
v.20 19 maj Arvika Ridklubb. LB och LA regional (tror jag)
 
(Här imellan har vi inte något planerat, men tillkommer sedan)
 
v.24 14 juni Sörmons Ridklubb Carlstad Riders' Trophy. LA regional. KANSKE blir torsdag (13 juni) också men vi har bara anmält till LA fredag.
 
Såhär ser tävlingsplaneringen ut fram till juni. Jag kommer debutera LA på Öland om det känns bra. Nästa vecka kommer jag även träna för Eva första gången med Frozzy, så det blir skojsigt. Nu är vi på gång :D 
 
Blir 3 veckor i rad tävlande, men han kommer få gå lugnt imellan och helgen innan Öland är det ju inte särskilt höga klasser. Och Arvika vill jag verkligen vara med i bara för det är hemmaklubben och han kommer få även gå väldigt lugnt under veckan fram tills dess.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback