Finis hästarna ♥

Igår hade vi i stallet banhoppningsträning, vi byggde en bana och sådär, sedan hoppade vi i olika "grupper". 
 
Först hoppade jag Magic, hoppade 80 cm bana och en 90 cm bana. Båda rundorna nollade vi och det kändes bra. Men hon släppte inte bettet utan bara drog iväg ibland, så blev lite ojämnt tempo. Men hon stod inte alls mot, så snart är vi också på gång igen tror jag :)
 
 
Sedan var det Frozzys tur och det gick nästan lika bra då ;) Hoppade 100 cm och 110 cm. Fick något nerslag i både 100 och 110. Han drog jättemycket till vänster, vet inte varför. Så därför rev han också. Hoppas han inte är så nästa gång. Annars hoppade han super, dock måste jag VERKLIGEN jobba i svängarna, för att få en bättre väg. Jag jobbar stenhårt med det just nu!
 
Sedan var han både pigg och stark så ha överseende med det.. 
 
Kommentarer
Postat av: jossan

Hej! Jag älskar din blogg, kan du inte snälls börja uppdatera varje dag? <3

2013-04-30 @ 06:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback